Klachten & Service

Heb je vragen of klachten over je kamer of je complex? Of is er iets kapot? Dan is de eerste stap contact opnemen met DUWOlogo. Dit kan met behulp van onderstaande links:

DUWO Reparaties & Klachten
DUWO Woonzaken

In het geval je problemen hebt met technische zaken thuis zijn er een aantal bedrijven waar DUWO een onderhoudscontract mee heeft. Onderstaande partijen hebben geen relatie met  WijWonen, wij delen deze informatie echter graag om jullie beter van dienst te kunnen zijn!

  • Vastgoedservice is het bedrijf dat de meeste reparaties uit kan voeren. Denk daarbij aan elektra, loodgieters- en lekkage zaken. Tevens worden problemen met de was- en droogmachines in de gemeenschappelijke ruimtes ook door dit bedrijf opgelost.
    Te bereiken via het webformulier op je mijn-DUWO pagina en in geval van spoed via telefoonnummer 015-2516700.
  • RSS, is de dienst die verstopte afvoeren ontstopt. Zij zijn 24 uur per dag beschikbaar op 070-3368888.
  • Glashandel Zantman, kan gecontacteerd worden in het geval van glasbreuk. Te bereiken op via telefoonnummer 015-2624777.
  • Internet en televisie, voor problemen met internet en televisie ligt het te contacteren bedrijf aan het contract voor jou gebouw.
    • Lijbrandt Telecom – 0800-8880011 (tijdens kantooruren) of mail naar info@lijbrandt-telecom.nl
    • Ziggo, via de ITT Desk – 088-4117788 (tijdens kantooruren) of http://ittdesk.nl/supportformulier
  • Voor contractuele, financiële of andere verhuurder gerelateerde problemen kun je contact opnemen met DUWO zelf. DUWO is te bereiken via een contact formulier op de website, via telefoonnummer 0900-2353896 of op werkdagen tussen 12.00 en 17.00 aan de Professor Schermerhornstraat 4.

Indien een van bovenstaande partijen je niet goed van dienst is, kun je een klacht indienen bij DUWO. Vervolgens is WijWonen er voor je als je klachten niet goed afgehandeld worden!

Officiële klacht

Stel dat het bovenstaande niet leidt tot het gewenste resultaat, dan is een officiële klacht indienen bij een teamleider de volgende stap die je kunt nemen. Een klacht kan per brief bij DUWO worden gemeld. Vermeld altijd expliciet dat het om een klacht gaat.

Mocht je niet tevreden zijn met de aangedragen oplossing, dan kan je een klacht indienen bij de vestigingsdirecteur. Deze buigt zich dan over jouw klacht en de aangeboden oplossing en geeft je dan schriftelijke een reactie. Het kan zijn dat je in het gelijk wordt gesteld en je klacht alsnog naar jouw wens wordt opgelost. Maar het kan ook zijn dat de directie achter de aangedragen oplossing blijft staan. In dat geval kan je je wenden tot de huurdersorganisatie (WijWonen) of de Geschillencommissie Huursector. Deze onafhankelijke klachtencommissie bemiddelt bij geschillen tussen individuele huurders en DUWO.